000 | 03219nam a2200337zi 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 130415s2012 sp b glg | ||
017 | _aPO 217-2012 | ||
020 | _a9788498713831 | ||
080 | 1 | _a82N-G | |
080 | 1 | _a087.5 | |
100 |
_aMontero, Beatriz _91632 |
||
245 | 2 |
_aA escaleira _c/ Beatriz Montero, Raul Nieto Guridi, Marisa Núñez |
|
250 | _a1ª ed | ||
260 |
_aPontevedra _b:OQO _c,2012 |
||
300 |
_a22 _b:il. col _c;24cm |
||
490 | 0 | _aO | |
500 | _aA escaleira é un conto orixinal de Beatriz Montero que recrea a adquisición da linguaxe nos nenos de pouca idade. Cada chanzo é unha pequena conquista da súa mente. O carteiro, o zapateiro, o xardineiro e o panadeiro soben a escaleira e van deixando os nomes dos seus oficios e algúns obxectos ante a porta. Deste xeito, aprenden aos poucos novas palabras e conceptos. “Non entenden todas as palabras que escoitan, pero a repetición axúdalles a gravalas na súa memoria”, subliña a escritora. Con este conto, Beatriz Montero pretende espertar as capacidades intelectuais dos máis pequenos. Por iso, ten unha estrutura sinxela e repetitiva que facilita a memorización e o xogo de interacción cos nenos. “Subir e baixar a escaleira dota o conto dun movemento divertido, por onde pasan personaxes con diferentes oficios”. Cada oficio é un chanzo necesario na vida cotiá, e todos son igual de importantes. O panadeiro fai o pan para comer, o zapateiro arranxa os zapatos para camiñar, o xardineiro coida as plantas e as árbores, o carteiro reparte as cartas e conéctanos cos que viven lonxe. E como todos son igualmente importantes, todos fan o mesmo no conto: soben, chaman á porta, deixan un obxecto, e baixan a escaleira. “Coñecer as diferentes profesións axuda ao desenvolvemento social do neno nun mundo que está descubrindo”, incide Beatriz Montero. O xogo de onomatopeas (Din-don! Din-don!), reforzado pola ilustración, dálle un ton lúdico á narración e marca un ritmo que –no caso de ser contada– permite a participación dos que a están escoitando. Respecto diso, Beatriz Montero apunta que os nenos moi pequenos necesitan que as pegadas do conto sexan reiterativas e evidentes para recordalas, memorizalas e repetilas | ||
505 | _aNarrativa | ||
521 | _aPRI34 | ||
521 | _aPRI12 | ||
650 |
_aMatemáticas _xLibros infantiles y juveniles |
||
650 |
_aNúmeros _vLibros infantiles |
||
650 | _aoficios | ||
650 | _aVida cotiá | ||
650 | _aRelacións sociais. Vida en sociedade | ||
700 |
_aNieto Guridi, Raúl _91635 |
||
700 |
_aNúñez, Marisa _9587 |
||
700 |
_aNieto Guridi, Raúl _91635 |
||
997 | _e2 |